Zwroty i reklamacje

ZWROT
(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 8 regulaminu sklepu)

PROCEDURA ZWROTU

 PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ

Na naszego maila: psiarzpl@gmail.com prześlij informację o chęci zwrotu zakupionego towaru.

Pamiętaj:

Na zwrot masz 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadku, w którym: a)przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

A tak po ludzku: nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych np. z haftem, grawerem oraz produktów stworzonych według zaleceń klienta (w tym smyczy ciętych z liny pod konkretną wybraną długość i obroży bez możliwości regulacji rozmiaru). 

  WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Skorzystaj z naszego FORMULARZA.PDF odstąpienia od umowy. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz.

 ZAPAKUJ ZWRACANY TOWAR I PRZEŚLIJ GO DO NAS

Zapakuj towar i prześlij go na adres:
Maciej Wiosna
ul. Wiejska 120/2
45-303 Opole

Pamiętaj:
Do paczki z oświadczeniem (formularzem zwrotu) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.

Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

 OTRZYMASZ ZWROT NALEŻNOŚCI

Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy należne środki na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.


 


 REKLAMACJA
(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 7 regulaminu sklepu

PROCEDURA REKLAMACJI


 PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ


Na naszego maila: psiarzpl@gmail.com prześlij informację o chęci reklamacji zakupionego towaru

Pamiętaj:

§ 7 regulaminu sklepu:
2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

 WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

 Skorzystaj z naszego FORMULARZA.PDF reklamacji towaru. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz.

   ZAPAKUJ REKLAMOWANY TOWAR I PRZEŚLIJ GO DO NAS

Zapakuj towar i prześlij go na adres:

Maciej Wiosna
ul. Wiejska 120/2
45-303 Opole

Pamiętaj:
Do paczki z oświadczeniem (formularzem reklamacji) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.

Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

 ROZPATRZENIE REKLAMACJI 

Po otrzymaniu Twojej przesyłki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, zazwyczaj odpowiemy zaraz po otrzymaniu paczki.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl