Formalności

 

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 8 regulaminu sklepu)

PROCEDURA ZWROTU

1.PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ

Na naszego maila: sklep@psiarz.pl prześlij informację o chęci zwrotu zakupionego towaru.

Pamiętaj:

Na zwrot masz 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą,
nie przysługuje konsumentowi w wypadku, w którym: 
a)przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

A tak po ludzku: nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych np. z haftem, grawerem oraz produktów stworzonych według zaleceń klienta (w tym smyczy ciętych z liny pod konkretną wybraną długość i obroży bez możliwości regulacji rozmiaru). 

2.  WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Skorzystaj z naszego FORMULARZA ZWROTU – odstąpienia od umowy. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz.

 3. ZAPAKUJ ZWRACANY TOWAR I PRZEŚLIJ GO DO NAS

Zapakuj towar i prześlij go na adres:
skr. poczt. nr 2572
ul. Skautów Opolskich 7a, Opole 45­-286 

Pamiętaj:
Do paczki z oświadczeniem (formularzem zwrotu) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.
Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, ani wysłanych na koszt odbiorcy. 

4. OTRZYMASZ ZWROT NALEŻNOŚCI

Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy należne środki na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. 


 REKLAMACJA
(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 7 regulaminu sklepu

PROCEDURA REKLAMACJI

 
1. PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ

Na naszego maila: sklep@psiarz.pl prześlij informację o chęci reklamacji zakupionego towaru

Pamiętaj:

§ 7 regulaminu sklepu:
2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

2. WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

Skorzystaj z naszego FORMULARZA REKLAMACJI towaru. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz. Możesz przesłać nam skan lub zdjęcie formularza reklamacyjnego na adres: sklep@psiarz.pl
Warto załączyć również zdjęcia wady, przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji.

3. GDY ZAJDZIE TAKA POTRZEBA, POPROSIMY CIĘ O ODESŁANIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU NA NASZ ADRES

Zapakuj czysty towar i prześlij go na adres:

skr. poczt. nr 2572
ul. Skautów Opolskich 7a, Opole 45­-286 

Pamiętaj:

Do paczki z oświadczeniem (formularzem reklamacji) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.
Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, ani wysłanych na koszt odbiorcy. 

ROZPATRZENIE REKLAMACJI 

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, lub otrzymania paczki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.