ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 8 regulaminu sklepu)
PROCEDURA ZWROTU
1.PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ
Na naszego maila: sklep@psiarz.pl prześlij informację o chęci zwrotu zakupionego towaru.
Pamiętaj:
Na zwrot masz 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą,
nie przysługuje konsumentowi w wypadku, w którym:
a)przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
A tak po ludzku: nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych np. z haftem, grawerem oraz produktów stworzonych według zaleceń klienta (w tym smyczy ciętych z liny pod konkretną wybraną długość i obroży bez możliwości regulacji rozmiaru).
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU TOWARU
Skorzystaj z naszego FORMULARZA ZWROTU – odstąpienia od umowy. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz.
3. ZAPAKUJ ZWRACANY TOWAR I PRZEŚLIJ GO DO NAS
Zapakuj towar i prześlij go na adres:
Maciej Wiosna
ul. Wiejska 120/2
45-303 Opole
lub do paczkomatu
Paczkomat OPO09M
tel. 501 816 865
sklep@psiarz.pl
Pamiętaj:
Do paczki z oświadczeniem (formularzem zwrotu) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.
Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, ani wysłanych na koszt odbiorcy.
4. OTRZYMASZ ZWROT NALEŻNOŚCI
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy należne środki na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
REKLAMACJA
(kompletną informację o odstąpieniu od umowy znajdziesz w § 7 regulaminu sklepu)
PROCEDURA REKLAMACJI
1. PRZEŚLIJ NAM INFORMACJĘ
Na naszego maila: sklep@psiarz.pl prześlij informację o chęci reklamacji zakupionego towaru
Pamiętaj:
§ 7 regulaminu sklepu:
2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
Skorzystaj z naszego FORMULARZA REKLAMACJI towaru. Wydrukuj go, wypełnij i podpisz. Możesz przesłać nam skan lub zdjęcie formularza reklamacyjnego na adres: sklep@psiarz.pl
Warto załączyć również zdjęcia wady, przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji.
3. GDY ZAJDZIE TAKA POTRZEBA, POPROSIMY CIĘ O ODESŁANIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU NA NASZ ADRES
Zapakuj czysty towar i prześlij go na adres:
Zapakuj towar i prześlij go na adres:
Maciej Wiosna
ul. Wiejska 120/2
45-303 Opole
lub do paczkomatu
Paczkomat OPO09M
tel. 501 816 865
sklep@psiarz.pl
Pamiętaj:
Do paczki z oświadczeniem (formularzem reklamacji) i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz otrzymany paragon lub fakturę.
Dobrze zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, ani wysłanych na koszt odbiorcy.
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, lub otrzymania paczki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.